ျမန္မာေတြကြန္ပ်ဴတာကုိ ကေလးကစားစရာလုပ္ၾကမယ္။
This is not a dream!!!

Monday, March 7, 2011

3D ရဲ့အေျခခံသေဘာတရားမ်ား

 
         လူေတြမွာ မ်က္စီနစ္လုံးရွိတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းရွိပါတဃ္။
Setero သံေတြ စတင္ေခတ္စားစက အနီးအေ၀း ကြဲကြဲျပားျပား
ရုပ္လုံးၾကြျမင္ရတဲ့ ပုံရိပ္ ေတြမေပၚေသးပါဘူး။ 3D ၇ဲ့အဓိကသေဘာ
တရားက ကင္မရာ နွစ္လုံးနဲ့ data ဖမ္းဃူသလုိမ်ဳိးမ်က္ေတြက
ရုိးရုိးရွင္းရွင္း လုပ္ေဆာင္တာပါ။ ဒါေပမဃ့္ ပုံေဖာ္တဲ့အခါ မွာ
လွည့္ကြက္ေတြရွိပါတဃ္။ ေနာက္ဆုံးေတာ့ နည္းပညာသစ္ေတြ
မ်က္လုံးတစ္ဖက္ခ်င္းမွ မူကြဲပုံရိပ္ေတြေပၚေအာင္လုပ္ရတဲ့
နည္းလမ္းပါပဲ။  အဲဒီ အခ်ိန္က်မွ မ်က္လုံးေတြနဲ့ဦးေနွာက္က ဆက္အလုပ္လုပ္သြားပါတဃ္


circular polarized မ်က္မွန္ေတြကုိ ဒီကေန့အမ်ားဆုံးေတြေနက်
3D အရမး္အေသးစိတ္မပာုတ္ေပမဲ့ အေပၚဃံေျပာမဃ္ဆုိရင္
lens တစ္ခုခ်င္းစီကေန မတူညီတဲ့ အလင္းေရာင္ျပဴၽထြက္ေအာင္လုပ္
လုပ္ထားတဲ့သေဘာပါ။ ဥပမာ RealD's လုိ polarized system မွာ
တစ္ခုခ်င္းစီရဲ့ ေရွ့မွာမတူညီတဲ့ polarization filter ေတြပါတဲ့
projector ႏွစ္ခု ၊ ဒါမပာုတ္ frame တစ္ခုခ်င္းစီအတြက္ clockwise
နဲ့ counterclockwise polarization ေျပာင္းနုိင္တဲ့ အထူး zscreen
ေတြျဖစ္နုိင္ပါတဃ္။ ဘဃ ္ပာာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘဃ္ညာ frame ေျပာင္းလဲ
နူန္းက တစ္စ႑န့္မွာ 144 ၾကိမ္ေလာက္တစ္လွည့္စီ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့
အတြက္ တစ္စ႑န့္မွာ
 24 frame ရွိတဲ့ movie တစ္ကြက္ကုိ
မ်က္စီတစ္ဖက္ခ်င္းမွာ သုံးၾကိမ္စီ display လုပ္ပါတဃ္။

144 အစား 2= 72
72  အစား 24=3

Comment

IP